Recenze: Sexy hoteliér – kýčovitá romance, která neurazí

0
1242

Valentýn už je několik dní za námi a čokoládky ve tvaru srdce v regálech obchodních domů brzy vystřídají velikonoční zajíčci. Pokud však máte rádi romantickou atmosféru nebo dokonce nějaké to pikantnější čtení, nemusíte zoufat. Na pultech knihkupectví se totiž konečně objevil poslední díl nejnovější erotické série z pera oblíbené Alice Claytonové, který se nazývá Sexy hoteliér.

Clara Morganová žije svůj sen. Běhá maratony, modernizuje omšelé hotely a má neustále něco na práci. Nikde však nedokáže pořádně zapustit kořeny, protože rodinná tradice jí kvůli smutnému dětství nic neříká. Možná právě proto ji tolik fascinují zvyky dodržované ve starých hotelových komplexech, které se dědí z generace na generaci. Teď právě vyráží do hotelu Bryant, kde na ni čekají sladké, báječné bochánky, ale také jeden Sexy hoteliér.

Archie Bryant je budoucím majitelem půvabného skomírajícího hotelu poblíž městečka Bailey Falls. Podle Clary jsou jeho hýždě k nakousnutí, ale jinak je to pěkný protiva, který je odhodlaný zachránit rodinné dědictví pěkně postaru. A rozhodně si do toho nehodlá nechat mluvit od nějaké mladé expertky, kterou najal jeho otec a která teď obrací hotel vzhůru nohama. Clařiny nápady však opravdu dokáží přitáhnout nové hosty a Archie si brzy bude muset přiznat, že se bez ní jen tak neobejde.

Další klasická romance

Byl tu Sexy farmář, byl tu i Sexy mlékař a teď je na řadě Sexy hoteliér. Jak jinak, když úchvatné dívky z prvních dvou příběhů mají ještě třetí nezadanou supersexy kamarádku, která stejně jako předtím ony přijíždí do městečka Bailey Falls, jehož kouzlu naprosto propadne! A jelikož tomu osud chce, dělá poradkyni tomu nejvíc sexy hoteliérovi v okolí. Náhoda? Nemyslím si.

Ačkoliv je Sexy hoteliér poměrně zábavné čtení, nečekejte od něj žádné zázraky. Pokud ovšem máte rádi klasická klišé romantického žánru, kdy se hlavní hrdinové nejdřív chvíli hašteří, pak je zachvátí podivná vzájemná přitažlivost, spřátelí se, navzájem si vylijí svá srdce a z nepřátel se stanou milenci, jste tu správně. Přesně tohle se vám od Alice Claytonové totiž dostane. Nic míň, ale bohužel taky o nic moc víc.

Čtivé, zábavné, ale místy nezáživné

Co se týče hlavní hrdinky, Clara je mezi svými kamarádkami ta nejvíce ambiciózní, nejupjatější a zároveň se nejvíce straní mužské společnosti. V mnoha situacích se kvůli své pohnuté minulosti cítí jako vyvrhel a o věcech někdy až moc přemýšlí. Nenechte se ale zmást, je samozřejmě nejlepší ve svém oboru, je skvělá sportovkyně, a navíc i sexy kočka, která má prořízlou pusu a v hlavě spoustu hříšných myšlenek. Jinak by to totiž ani v románech Alice Claytonové nešlo.

Pokud jde o hlavní dějovou linku, úvod je bohužel poměrně zdlouhavý. Kniha je ovšem stejně jako všechny předchozí díly čtivá a zhruba od poloviny dostanou události celkem rychlý spád. Objeví se zde navíc i hrdinové předchozích knih, takže se věrní fanoušci série Bailey Falls mají na co těšit. Oproti předchozím knihám zde však ubylo žhavých scén i vtipných komentářů, a naopak přibylo přemýšlivých momentů a dramatických střetů. Clařiny pohnutky jsou navíc někdy trochu zmatené a závěr může působit poněkud uspěchaným dojmem.

Milovníci fantasticky vystavěných dramatických příběhů a dojemných milostných vyznání, z nichž vám ukápne slza, budou z této knihy pravděpodobně dost zklamaní. Pokud se však řadíte mezi zaryté fanoušky Alice Claytonové, máte rádi lechtivé čtení, u kterého se můžete v klidu odreagovat, nebo prostě hledáte nějakou netradiční zábavu na dlouhé zimní večery, Sexy hoteliér vás zcela jistě nezklame.

Sexy hoteliér

6

6.0/10